ASSALAMUALAIKUM DARI AS ~

Terima kasih sudi singgah di blog As. Yang elok tu, sudi sudikanlah share ye dengan kawan-kawan yang lain.

As boleh dihubungi di 014-229 7656. Terima kasih sekali lagi =)

Tuesday 4 July 2017

Aztec Indian Healing Clay Mask Rahsia Wajah Cantik Berseri



Aztec Indian Healing Clay Mask sekelip mata menjadi viral kerana keupayaannya yang super WOWWWW !! Mask ini dikatakan sebagai "World Most Powerful Facial". Bila pakai mask ni, terasa hasilnya seperti membuat rawatan facial yang eksklusif. So, kenapa nak membazir sedangkan rawatan facial ini boleh dibuat dirumah dengan harga jauh lebih murah !





Diperbuat dari 100% natural calcium bentonite clay, Aztec Secret's Indian Healing Clay berupaya untuk membantu segala masalah yang ada pada kulit. Masalah jerawat, kulit berminyak, parut jerawat, bersihkan pori, keluarkan racun dari wajah kesan dari pakai produk yang ada bahan beracun tu kan..  Bila pakai ni, terasa segala kekotoran kulit wajah disedut sedut keluar macam tu. Best kan?




Cara menggunakan Aztec Secret's Indian Healing Clay
  1. Ambil ½ - 1 sudu Aztec Clay Mask
  2. Campurkan dengan cuka epal, atau air mineral
  3. Kacau sebati dengan menggunakan sudu plastik dan mangkuk plastik. Kalo tak plastik, seramik pon boleh. Yang penting, JANGAN GUNAKAN BAHAN LOGAM !
  4. Sapu dan ratakan ke kulit wajah
  5. Tunggu 5-10 minit atau sehingga kering. 
  6. Cuci mask dengan menggunakan air suam suam kuku. Awalnya muka akan jadik merah. Jangan risau. Selepas setengah jam macam tu, ok balik ye.







Gunakan mask ni 2 kali je seminggu. Jangan over pakai tau, kang makin kering muka tu. Ok, lepas pakai mask ni, whitehead dan blackhead senang nak keluar. Lepas tu bolehla tempek Vietnam Mask kat kawasan yang banyak masalah whitehead blackhead. Keluar habis semua tau. Hasilnya, kulit wajah makan cantik dan beseri-seri.








Berapa harganya ? Aztec Secret's Indian Healing Clay trial set hanya RM20 sahaja untuk 50gram. Dan Vietnam Mask hanya RM10 untuk 1 botol. Untuk belian, sis boleh contact As di 014-229 7656.  Setiap orang berhak untuk cantik !


                                 Cantik hak milik setiap wanita,
                                             Asmidar Hanan





No comments:

Post a Comment