ASSALAMUALAIKUM DARI AS ~

Terima kasih sudi singgah di blog As. Yang elok tu, sudi sudikanlah share ye dengan kawan-kawan yang lain.

As boleh dihubungi di 014-229 7656. Terima kasih sekali lagi =)

Thursday 13 September 2012

SET CANTIK DALAM CANTIK LUAR/ SET WANITA ANGGUN




1.   Bidadari

Bidadari merupakan minuman kesihatan, kecantikan dan kebahagiaan wanita yang dikomposisikan dengan bahan semulajadi mewah dan tidak asing buat kita di Malaysia iaitu Kurma, Kacip Fatimah, Akar Serapat, Manjakani, Jarum Emas, Serai, Sirih dan Madu.

Bidadari sangat berkesan untuk membantu
  • Mengecutkan rahim
  • Mengecutkan otot faraj
  • Menyempitkan faraj
  • Menguatkan sistem kemutan
  • Memberi impak positif kepada suami isteri semasa perhubungan kelamin
  • Membina rahim
  • Membantu mengatasi masalah keputihan
  • Membantu mengatasi masalah senggugut
  • Menambahkan kolagen dalam badan
  • Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah
  • Membantu menghilangkan bau badan dan mulut
  • Melegakan panas badan
  • Membekalkan tenaga segera
  • Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan


Cara Pengambilan
  • 2 sudu makan, 2 kali sehari (gunakan sudu plastik)
  • Untuk kesan optimum, jangan minum apa-apa air selepas sejam pengambilan
  • Wanita mengandung dan datang haid tidak digalakkan mengambil Bidadari

CP: RM77.00 (W.M)/ RM84.00 (E.M)


2.   Nu~cell (15 sachet)

NU~CELL merupakan formulasi khusus hasil gabungan ekstrak bio marin dan 16 jenis buah-buahan 'BERRY' bagi supplemen untuk sel stem/ sel induk.

Sel induk adalah sangat penting kerana ia merupakan 'MASTER CELLS' untuk mengganti dan menyembuhkan sel, tisu serta organ ( badan kita ni ada lebih kurang 273 jenis organ/ tisu dalam badan )

Organ/ tisu yang perlu dibaiki akan menghasilkan sejenis bahan kimia yang menyebabkan sel induk dalam darah bergerak ke arah mereka. Apabila sel-sel ini sampai ke tisu atau organ tersebut, ia akan mengubah tisu atau organ menjadi sel sihat dan ketika ini sel-sel induk sedang bekerja membaik pulih tubuh seseorang.

Nu~cell merupakan formulasi baru bagi NuAge yang lebih hebat dan lebih berpotensi! Ianya adalah makanan yang paling padat dengan fibre(serat) dan kaya dengan nutrisi seperti asid amino glyco-protein, kolagen protein, vitamin, mineral (trace mineral), karbohidrat ringkas, lipid, asid lemak omega-3, klorofil dan enzim biologi aktif.

Komposisi Ajaib dalam Nu~Cell ;



Kolagen Protein - merupakan kolagen dari sumber marin sangat efisien untuk membaik pulih tekstur kulit seterusnya melambatkan proses penuaan.



Fibre yang sangat tinggi ( 100 kali ganda dari sumber fibre biasa) - sangat berkesan sebagai detoxifier yang hebat (3 kali ganda dari biasa). Sangat berkesan dalam proses pembuangan najis  selain mampu menurunkan berat badan dan mengatasi masalah perut buncit. Sangat membantu mereka yang mempunyai masalah gout dengan menstabilkan asid urik dalam darah, menstabilkan tekanan darah, masalah kulit, menstabilkan glukosa darah ( bagi mereka yang ada masalah diabetes )



Trace Mineral - unsur surih yang terdapat dalam Nu~cell ini sangat sukar diperolehi daripada mana-mana sumber makanan. Badan hanya memerlukan 5-10 mikrogram untuk memaksimumkan proses metabolisme badan. Selenium bertindak sebagai antikanser, manganese sebagai anti oksida yang kuat yang akan memerangkap radikal bebas yang boleh menyebabkan penyakit serius dan magnesium berfungsi untuk meningkatkan fungsi otot dan kekuatan injap ( sangat membantu bagi mereka yang ada masalah jantung dan memaksimumkan tenaga kelakian serta melambatkan proses ejakulasi ).



Biogrow Calcium - sangat berkesan untuk pertumbuhan tulang dan imbangan iodine dalam darah ( pengambilan kalsium inorganic yang berlebihan menyebabkan berlaku sengal-sengal tulang dan juga menyebabkan imbangan iodin berkurang seterusnya berlaku gejala penyakit tiroid )



Asid Lemak Omega-3 - Sangat efisien untuk membantu melancarkan peredaran darah dan juga fungsi otak ( mengurangkan kolesterol jahat/ LDL dan meningkatkan kolesterol baik/ HDL )



Klorofil - Merangsang pembinaan hemoglobin 



Vitamin C - anti oksidan dan meremajakan kulit



Vitamin B Kompleks, E, A, B12 dan lain-lain vitamin - memberikan awet muda dan meningkatkan kesihatan.



Bagaimana Nu~Cell berfungsi?

Lebih kurang satu jam pengambilan, Nu~cell akan mengaktifkan sel induk yang terdapat pada tisu atau organ seterusnya akan membaik pulih tisu atau organ yang rosak.



Mengapa komposisi Nu~Cell luar biasa?


Nu~cell ialah supplemen untuk sel stem/ sel induk yang diperlukan oleh tubuh untuk membaik pulih tisu atau organ yang rosak. Ia juga meningkatkan proses anti penuaan seterusnya menjadikan anda kelihatan muda.



Nu~cell diperbuat daripada biomarin dan 16 jenus buah berry. Ia adalah 100% semulajadi dan organik.



Dengan hanya mengambil 1 sachet Nu~cell 2 kali sehari, berjuta-juta sel induk diaktifkan dan dilepaskan ke dalam darah dalam masa 60 minit. Fenomena ini akan mempercepatkan proses pemulihan tisu-tisu atau organ yang rosak.


Bilakah seseorang boleh mendapat keputusannya??

Hal ini bergantung pada berapa banyak tisu yang perlu diperbaiki. Jika tubuh kita mengalami kerosakan serius, masa yang lebih lama diperlukan untuk sel induk memperbaiki tisu-tisu dalam tubuh kita.

Reaksi Penyembuhan

Seperti semua kaedah penyembuhan yang sebenar, reaksi penyembuhan memang akan berlaku, Reaksi ini adalah kerana tubuh sedang menyingkirkan bahan beracun atau perubahan metabolik yang lain. Ini adalah gejala yang baik dan menunjukkan bahawa tubuh kita sedang bergerak balas dengan baik terhadap Nu~cell.

Sel dan tisu menyingkirkan racun dalam aliran darah melalui organ-organ seperti buah pinggang, paru-paru, kulit, hidung telinga, tekak dan usus besar. Organ yang terbeban dengan bahan beracun tersebut akan menunjukkan GEJALA PENYEMBUHAN seperti selsema, flu, cirit-birit, sembelit, kejang otot, bau, jerawat, sakit kepala atau keletihan.

Kalau sebelum ini penyakit kelihatan sembuh tetapi apabila Nu~cell diambil, penyakit akan muncul semula kerana Nu~cell menjalankan penyembuhan sebenar. Reaksi penyembuhan biasanya tidak berlangsung lama tetapi beberapa reaksi boleh bertambah buruk sebelum menjadi lebih baik. Hal ini disebabkan usaha tubuh untuk membersihkan, detoksifikasi, dan menyembuhkan dirinya sendiri. Kalau sistem anda mempunyai lebih banyak racun, reaksi penyembuhan adalah lebih serius. Jangan risau, reaksi ini menunjukkan tubuh anda sedang mengalami proses penyembuhan dan pembaharuan.

Jika anda mengalami reaksi penyembuhan, anda boleh mengurangkan sachet tetapi JANGAN BERHENTI kerana ia boleh mengurangkan ketidakselesaan sementara tetapi tidak menyelesaikan masalah kesihatan anda yang tersembunyi. Minum air secukupnya.



Cara Pengambilan
  • 1 atau 2 sachet sehari
  • Tuangkan kristal halus Nu~cell ke dalam mulut secara terus sedikit demi sedikit dan minum air kosong.
  • Sebaik-baiknya 15-20 minit sebelum makan atau semasa perut kosong. 

CP : RM89.00 (W.M)/ RM96.00 (E.M)


3.   Q-She (42 kapsul)

Q-She merupakan adunan daripada Pueraria mirifica atau Lobata gred terbaik untuk membantu meningkatkan dan membaikpulih kadar hormon estrogen dalam badan wanita yang mengaktifkan kolagen di bawah kulit.

Q-She sangat berkesan untuk membantu
  • Menganjalkan kulit yang telah melendut
  • Menegang dan menghaluskan struktur kulit
  • Mengurangkan garis-garis halus
  • Mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur
  • Memantapkan lagi bentuk menjadikan ia lebih padat
  • Menegang dan menstabilkan kedudukan payudara
  • Menjadikan payudara dan punggung lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang lebih jelas dan ketara
  • Mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi sebaliknya payudara anda akan kelihatan tegang dan anjal, sesuai dan efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari
  • Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak
  • Membentuk dan merampingkan tanpa bonjolan lemak yg hodoh
  • Mencantikkan badan anda tanpa geleber yang memalukan

Cara Pengambilan
  • Makan 2-3 biji sebelum tidur ( malam sahaja )
  • Banyakkan meminum air masak

CP : RM 68.00 (W.M)


Berminat untuk mencuba?

Hubungi As segera di talian 014-2297656 atau emelkan ke asmidarhanan86@gmail.com




No comments:

Post a Comment