ASSALAMUALAIKUM DARI AS ~

Terima kasih sudi singgah di blog As. Yang elok tu, sudi sudikanlah share ye dengan kawan-kawan yang lain.

As boleh dihubungi di 014-229 7656. Terima kasih sekali lagi =)

Monday 26 November 2012

Ruby's n Emerald's Nite Kembali !



Assalamualaikum dan Salam Kasih Sayang pembaca blog As yang sangat As kasihi..

Apa ye Ruby's n Emerald's Nite ni sampai jadik topik utama ni? hehe..Ruby's n Emerald's Nite ni merupakan Majlis Penganugerahan yang selalu ditunggu-tunggu hampir setiap bulan untuk pelayak -pelayak pangkat Ruby Manager dan Emerald Manager. Diorang ni semua akan diraikan dan dianugerahkan pin dan sijil oleh Pengasas DCL yang dikasihi, YH Dato Dr. Stapa Hj. Omar sendiri tau..




Yg sangat specialnya, Ruby's n Emerald's Nite bulan November sangatlah As nanti-nantikan, kerana seramai tujuh orang bisnes partner As dari Team Berjaya akan diraikan..Tahniah tahniah tahniah juta-juta kali dari As untuk kalian. Hanies Adnan, Bainun Yusoff, Zura, Yasarimah, Ilyana, Maria dan Nurul Aini, anda MEMANG LUAR BIASA HEBAT! 




Teringat semasa As diraikan sebagai Ruby Manager pada bulan Mei 2012. As dulu keseorangan, dan alhamdulillah dengan kuasa Allah Yang Maha Mengetahui, usaha yang tidak kenal putus asa membuahkan hasil sedikit demi sedikit. Syukur..Sungguh, As sangat seronok melihat insan-insan HEBAT ini bersemangat untuk menyebarkan kebaikan dan keistimewaan yg terdapat dalam DCL! Jadikan malam ini sebagai satu titik tolak dalam diri kita untuk lebih maju ke depan, berbisnes dgn niat yang betul dan dengan cara yg betul. Tetapkan matlamat n go for it! Love u sayang-sayangku..


No comments:

Post a Comment