ASSALAMUALAIKUM DARI AS ~

Terima kasih sudi singgah di blog As. Yang elok tu, sudi sudikanlah share ye dengan kawan-kawan yang lain.

As boleh dihubungi di 014-229 7656. Terima kasih sekali lagi =)

Tuesday 19 February 2013

Malam Gemilang Bintang



Assalamualaikum sahabat-sahabat setia As.

Akhirnya telah berlangsung acara pertama gilang gemilang DCL bagi tahun 2013. Permulaan yg sangat gemilang pastinya bagi meraikan pelayak-pelayak pangkat Pearl Director dan Diamond Director berlangsung di Hotel Empress Sepang. Dirasmikan oleh Pengasas DCL, Dato Dr. Stapa Hj Omar, menyampaikan amanat supaya pengedar-pengedar DCL sentiasa bersemangat untuk berjuang mendapatkan kebebasan ekonomi seterusnya dapat meningkatkan ekonomi ummah berdikari.  


Bergambar bersama Dato Pengasas


Syukur alhamdulillah atas rezekiNya yang tidak putus-putus. As merupakan salah seorang pelayak Pearl Director pada malam tersebut. Terima kasih As ucapkan pada rakanniaga As dari Team Berjaya yang hadir walaupun dari jauh, Ruby Manager Norhanies Adnan. Tak dilupakan rakanniaga As yang sentiasa bersama As, Ruby Manager Bainun Yusoff serta teman As yang sentiasa menyokong As dari segenap sudut, Norhafilda Ismail. Siapalah As tanpa Team Berjaya. Terima kasih kepada Crown Ambassador  Muhammad Azrul Aziz yang sentiasa membimbing As dan memberi tunjuk ajar dalam perniagaan ini. 

As bersyukur kerana bukan kerana hanya Team Berjaya sahaja malahan Team Teja turut sama datang memberi sokongan. Uniknya kami di DCL, kami sentiasa saling menyokong antara satu sama lain untuk terus mencipta kejayaan demi kejayaan. Jutaan terima kasih As ucapkan pada kalian kerana sentiasa bersama-sama As, As doakan Team Berjaya, Team Teja, Kaizen Team dan semua pengedar-pengedar DCL akan terus berjaya dan kaya! Aminnn..=)



Kenangan Manis Menerima Anugerah


Inilah Kak Ina Bidadari dari Kaizen Team


As bersama Ruby Manager Hanies dan juga sahabat As, Norhafilda 


TQ Bainun datang, siap bawak mak dia lagi tau!

Thank Nis datang jauh dari Ipoh


Kak Lily yg sangat comel di malam itu

TQ TQ so much semua pd yg hadir


Sempat bergambar semua..TQ cinta hatiku..hehehehe..

Kami dari team berbeza tapi kami tetap bawah satu payung yg sama, 1 DCL

Diberi kesempatan bergambar dengan Aston Martin Dato Stapa, Pengasas yg sangat sangat sporting!

Anda ingin bergerak lebih maju ke hadapan atau anda ingin berbisnes seperti As, anda boleh hubungi/ SMS/ Whatsapp/ Viber As di 014-2297656. As pasti akan membantu anda untuk menjadi seperti As dan lebih lagi pastinya!

No comments:

Post a Comment