ASSALAMUALAIKUM DARI AS ~

Terima kasih sudi singgah di blog As. Yang elok tu, sudi sudikanlah share ye dengan kawan-kawan yang lain.

As boleh dihubungi di 014-229 7656. Terima kasih sekali lagi =)

Tuesday 10 September 2013

Aduhai Menopaus..



Assalamualaikum.

Pastinya sebagai seorang wanita, menopaus adalah hal yang tidak boleh dielakkan. Lambat atau cepat, wanita akan berhadapan dengan terhentinya kitaran haid dimana ovari tidak lagi mengeluarkan telur yang menyebabkan mereka tidak lagi boleh hamil.



Wanita yang bakal mengalami menopaus akan menghadapi gejala-gejala yang menyebabkan mereka kurang selesa, memakan masa sehingga bertahun-tahun. Antara gejala menopaus yang dirasai ialah kepanasan bermula dari dada, naik ke muka dan kepala, berpeluh pada waktu malam sehingga menyebabkan sukar untuk tidur. Akibatnya, wanita terbabit pening dan murung, cepat marah dan sensitif pada keesokan harinya.



Selain itu, wanita terbabit juga mungkin mengalami kekeringan pada bahagian faraj, sakit badan, sakit tulang,dan sendi, ketidakstabilan emosi seperti hendak menangis dan ingin bersendirian. Kebiasaanya, wanita tidak menyedari dirinya sedang melalui fasa menopaus. Selain dari gejala menopaus, wanita terbabit juga mengalami masalah lain seperti tulang rapuh, kulit kering, berkedut dan gatal-gatal, sukar mengawal pundi kencing dan mudah terkencing ketika batuk serta bermasalah dengan koronari jantung.

Untuk mengatasi semua itu, wanita yang mengalami gejala menopaus akan menjalani rawatan terapi penggantian hormon (HRT). Terapi ini berbeza mengikut keadaan wanita tersebut, samaada mempunyai uterus atau tidak.

Produk DCL apa yang boleh bantu As ? 

Alhamdulillah, produk DCL yang boleh membantu wanita yang sedang mengalami gejala menopaus ialah Bidadari dan Q-She. Opss..dan untuk mereka yang tidak pernah servis usus, please please please anda perlu consume Nuclonz dahulu. Yela, usus yang kotor opkos akan menyebabkan Bidadari dan Q-She sukar dan amik masa untuk membantu anda. 

Lecehnya As, sampai 3 produk nak makan, nanti tak ingat..Takpe, As nak perkenalkan produk baru DCL yang hebat, Bidadari Xtra Ordinary ! Bidadari XO bukan Bidadari sebarang, kandungannya fuhhhh..mantap !! Ada tambahan Gluthathione, Q-10, Pueraria mirifica lagi. 

Bahan-bahan dalam Bidadari Xtra Ordinary


Kelebihan Bidadari Xtra Ordinary

Berminat untuk mencuba?

Hubungi As segera di talian 014-2297656 atau emelkan ke asmidarhanan86@gmail.com

No comments:

Post a Comment