ASSALAMUALAIKUM DARI AS ~

Terima kasih sudi singgah di blog As. Yang elok tu, sudi sudikanlah share ye dengan kawan-kawan yang lain.

As boleh dihubungi di 014-229 7656. Terima kasih sekali lagi =)

Wednesday 22 January 2014

Nak Bagi Hadiah Apa Eh ?



Assalamualaikum.


Buat apa tu semua?  Saje je letak kan topik lain sikit, senang la korang cari,hehehe..kebiasaannya memang kita tak tahu nak bagi hadiah apa kan..terutama orang yang kita sayang..

Sempena dengan PROMOSI HANGAT TAK HINGAT yang menawarkan Bidadari, Bidadari XO dan juga Nucell pada harga yang memang HANGAT gila, As juga tawarkan pada anda PROMOSI 40 000 pengunjung blog As iaitu Stokin Bioenergy DNifi dengan Far Infra Red. Haaa..banyakkan pilihan hadiah yang ada..




Harga Runcit Bidadari sebotol ialah RM 95 dan harga PROMOSI ialah RM 80 SAHAJA sebotol dan untuk 2 botol, hanya RM 140 SAHAJA. Harga Runcit Bidadari XO ialah RM128 dan harga promosi untuk 2 kotak ialah RM 160 jer..




Harga PROMOSI untuk Nucell pula, harga sekotak ialah RM 89 dan PROMOSI TAK HINGAT cuma RM 75 sekotak dan untuk 2 kotak RM 110 jer. Lastly, Stokin Bioenergy DNifi dengan Far Infra Red pon ada harga offer RM 45 ja sepasang. 

Pening eh? hehe..ringkasan kat bawah ye..


Opsss...klik kat link yang As dah sediakan eh untuk info produk. Ada satu lagi produk pada harga promosi iaitu Red Guara Cafe. Harga sebenar ialah RM 28.80 dan sekarang harganya ialah RM 22 sahaja. Jom order banyak-banyak sementara promosi !!

PROMOSI HANYA SAH SEHINGGA 31 JANUARI 2014 SAHAJA..JANGAN LEPASKAN PELUANG !


With Love,
Hanan Asmidar

No comments:

Post a Comment