ASSALAMUALAIKUM DARI AS ~

Terima kasih sudi singgah di blog As. Yang elok tu, sudi sudikanlah share ye dengan kawan-kawan yang lain.

As boleh dihubungi di 014-229 7656. Terima kasih sekali lagi =)

Friday 2 June 2017

CARA PALING EFEKTIF UNTUK HAPUSKAN JERAWAT !


Alhamdulillah, sharing As tentang pengalaman As berhadapan dengan masalah JERAWAT yang sangat DASYAT ni mendapat 10 000 lebih share kat fb. So, kat sini As share lagi sekali. Mana tahu kan ada lagi yang belum baca kat fb As . Selamat mencuba !

REVEAL --> 5 PRODUK PENTING untuk HAPUSkan JERAWAT, PARUT dan NAK FLAWLESS




1- Cetaphil Oily Skin Cleanser
Kebiasaannya muka orang yang ada masalah jerawat ialah muka berminyak. Cetaphil nih siap dermatologist recommended ok. Masa kita cuci muka guna Cetaphil ni. Takde keluar buih-buih tau. Mula-mula pakai tu rasa tak puas. Hati dah rasa sesal separuh nyawa duit melayang. Namun hakikatnya indah. Lepas cuci muka rasa suci sangat.

Produk Cetaphil ni boleh dapatkan di Watsons atau Guardian. Harga lebih kurang RM60++, tahan 2 bulan jugak. Sekarang ada offer YES, cecepat pergi beli.

2- Cosmoderm Tea Tree Oil Purifying Mask
Fungsi mask ni adalah untuk buang minyak berlebihan kat muka. Minyak kat muka ni yang jadik faktor jerawat suka nau tumbuh. Masa start guna tu, pakai 2 hari sekali.
TTO Purifying Mask boleh dapatkan di Guardian berdekatan atau boleh beli online ja terus di www.cosmoderm.com.my. Harga RM20++ sahaja. Memang tahan lama lah.

3- Cosmoderm Tea Tree Oil Anti Blemish
Pakai malam dan siang hari (kalo tak keluar). Hentikan krim malam anda. Pakai yang ini ja. Untuk kawal rembesan minyak masa tido terutamanya.
Nak dapatkan produk ni sama macam kat atas. Harga dalam RM20++. Yang ni tahan sebulan.

4- Dalacin-T
Perlu dapatkan di farmasi. Yang ni, pakai kat atas jerawat yang segar megar tu. Dap-dapkan je atas jerawat. Maka segeralah jerawat tersebut kecut. Pakailah berapa kali nak pakai pon sehari. Takde masalah. Harga lebih kurang RM50++. Kalo kat farmasi Guardian, biasanya boleh dapat RM45++. Yang ni memang bertahan sangat lama even botolnya cenonet je.
Ok, dah habis part hapuskan jerawat. Next step ialah untuk hapuskan parut dan kasik flawless.


5- Aurora SX Whitening
Produk yang terakhir nih As lambat sangat tahu. Menyesal. Menyesal. Menyesal. Aurora ni bukan bantu untuk hilangkan parut kat muka je, habis hilang parut satu badan. Liang-liang pori semua tertutup dengan Aurora. Kalo makan masa ada jerawat, lagilah cepat jerawat hilang tau.
Dan yang paling bestnya, mencerahkan muka dan seluruh badan. Hikhik. Yelah, dah kita perempuan. Selalu berdepan masalah sunburn di bumi Malaysia ni. Nak cantik, pilihlah Aurora. Hehe
Aurora ni dalam bentuk kapsul. Senang nak makan. Sehari sebiji je makan. Tahan untuk sebulan. As baru ja makan Aurora ni. Kesannya memang cepat. Sesuai dengan jaminannya, 1 day result. Yang ini kalo nak dapatkan Aurora, boleh terus PM As eh atau whatsapp As, 014-2297656 ye. 
Ok, itu saja pendedahan rahsia As. Share pada adik, kakak, mak long, maksu, makteh, Peah tepi rumah, Milah hujung kampung dan kenalan korang yang ada masalah yang sama. Semoga membantu !

Perkongsian syahdu dari,
Ex-penderita Jerawat

No comments:

Post a Comment