ASSALAMUALAIKUM DARI AS ~

Terima kasih sudi singgah di blog As. Yang elok tu, sudi sudikanlah share ye dengan kawan-kawan yang lain.

As boleh dihubungi di 014-229 7656. Terima kasih sekali lagi =)

Monday 25 August 2014

Nak Pasang Karpet Office, Karpet Premis atau Vinyl Wood Flooring Dengan Siapa Eh ?



Tajuk memang tak hengat la kan.

Korang semua yang nak carik supplier apa jua jenis karpet mahupun vinyl wood, nak pasang kat rumah ke, kat office ke atau kat premis perniagaan kan,  bolehla hubungi syarikat MFH Works & Resources di talian 019-308 9512. Korang semua boleh tengok karpet-karpet yang ada di http://kerjapasangkarpet.blogspot.com



Yang bestnya, syarikat ini menyediakan perkhidmatan membekal dan memasang kemasan lantai yang mengikut bajet kita sebagai pelanggan. Iye...pelanggan kan nombor 1. Syarikat ini mementingkan kehendak kita. Tapi agak-agakla kan..hihi.. Boleh call @ sms @ wasap dengan pengurusnya, Encik Faizal, nyatakan korang nak karpet yang macam mana, berapa saiz dan bajet. So bolehla syarikat ini cadangkan karpet sesuai dengan kehendak korang. 



Karpet plain yang biasa digunakan untuk premis perniagaan












Kadang-kadang kita sebagai pelanggan tak tahu karpet ni ada banyak jenis, beza dari segi jenis, ketebalan, gitu..Senang cerita, apa-apa pon boleh dibawak berbincang. Yang penting, win-win situation kan.






Yang memang As berkenan sangat, vinyl wood flooring. Aduhai, cantiknya..Dahla pijak tu best, dia melantun gitu, pastu selesa nak pijak..n yang ni teknologi baru jugak tau, dah takde masalah anai-anai dan masalah bengkak sebab air @ panas. Kat bawah ni pilihan warna yang ada mengikut ketebalan jugak tau. Makin tebal, makin tinggi regenya..hehe








Bila dah siap pasang..aduhhh..tak nak la keluar rumah cenggini..Kalau customer datang kedai kita, tak nak keluar dari kedai gamaknya,hii..








Amacam ? Tertarikkan..So, korang bolehla hubungi En Faizal, 019-308 9512 untuk sebarang pertanyaan. As nak imagine rumah As nanti pasang vinyl wood..bestnya..goodnight !



Sayang semua,
Hanan Asmidar






No comments:

Post a Comment