ASSALAMUALAIKUM DARI AS ~

Terima kasih sudi singgah di blog As. Yang elok tu, sudi sudikanlah share ye dengan kawan-kawan yang lain.

As boleh dihubungi di 014-229 7656. Terima kasih sekali lagi =)

Monday 1 July 2013

HADIAH UNTUK..



Assalamualaikum.

Alhamdulillah..terkejuz As tengok angka pengunjung di blog As telah mencecah 11555 orang ! Subhanallah..syukur. Give a big clap untuk anda-anda semua, TQ so much !

Perasan tak, kita selalu ketandusan idea bila nak bagi hadiah untuk seseorang tak kisahla untuk boyfren, girlfren, suami, isteri, mak, ayah dan sesiapa sahaja even BOS anda. Rasa macam.." Eeee..nak beli apa ni !" Maka, kita pon memulakan pencarian benda yg chomel-chomel untuk kita bagi kan. Chomel ? Betul, chomel is good tapi why dont we change to sesuatu yang berguna compared to chomel kan ?

Apa nak bagi As ? Ok, secara amnya As sarankan utk anda hadiahkan orang yg tersayang anda STOKIN DNIFI BIOENERGY. Stokin Dnifi diperbuat daripada kain kapas berkualiti dan ianya mengandungi Bio Seramik yang dapat mengeluarkan pancaran inframerah jarak jauh (FAR INFRARED).





Stokin DNifi Bio-Energy sangat membantu dalam

  • Membunuh bakteria di bahagian tapak kaki
  • Mencegah bau busuk dan gatal-gatal pada bahagian tapak kaki
  • Membantu mengembangkan kapilari darah seterusnya melancarkan peredaran darah
  • Membantu menyingkirkan mendapan kalsium pada sendi kaki seterusnya menjadikan bahagian tapak kaki berasa selesa dan bebas dari sengal-sengal
  • Membantu mendapatkan tidur malam yg lebih nyenyak
  • Membantu melegakan kekejangan otot dengan berkesan
  • Membantu memberi kesan ketenangan
  • Menyerap peluh dengan cepat agar kaki sentiasa kering dan selesa

Sekian perkongsian As untuk cadangan hadiah yg sangat bermanfaat untuk si penerimanya. Kalau anda rasa mahukan sesuatu yg lebih special, jangan segan-segan mahupun malu-malu teruskan hubungi As di 0142297656 atau drop your question n order tru emel, asmidarhanan86@gmail.com. Terima kasihhh...

No comments:

Post a Comment