ASSALAMUALAIKUM DARI AS ~

Terima kasih sudi singgah di blog As. Yang elok tu, sudi sudikanlah share ye dengan kawan-kawan yang lain.

As boleh dihubungi di 014-229 7656. Terima kasih sekali lagi =)

Monday 8 July 2013

Saya Nak Buat Bisnes Raya..Tapi Takde Modal - Agen Dropship Diperlukan



Assalamualaikum.

Raya dah dekat, kepala pening fikir nak cari side income masa puasa ni. Ada yang jual biskut raya, baju raya, tudung raya. Saya pon nak buat bisnes juga tapi takde modal..macammana ye ?

Berita baik buat anda !

AS MEMBUKA PELUANG UNTUK MEREKA YG INGIN MENJADI AGEN DROPSHIP BAGI SET SAHUR !

SET SAHUR terdiri dari dua produk utama iaitu Amazing dan Red Guara Cafe. 



Amazing merupakan campuran madu asli, kismis, buah tin, kurma merah, buah zaitun, habatus sauda, dong quai, dang shen dan ubi jaga. Amazing amat berkesan untuk membantu ketika berpuasa terutama di bulan Ramadhan dengan memberikan tenaga dan mengelakkan keletihan sepanjang hari ketika berpuasa. Selain itu, Amazing memberi rasa kenyang dan tidak mudah lapar kepada yg berpuasa. Bagi yang mengalami masalah gastrik, Amazing adalah teman terbaik anda untuk menyembuhkan gastrik dan juga merawat usus anda.



Red Guara Cafe dikomposisikan dengan 5 bahan aktif mewah utama terdiri daripada ekstrak Guarana (Paulina cupana), Ubi Bit Merah (Beta gulvaris), Yis Beras Merah (Monanscus purpurues), Kopi Arabica dan Kacang Soya. Red Guara Cafe membantu untuk menambah tenaga dengan menggalakkan penggunaan tenaga simpanan (glikogen) di dalam hati, mengurangkan rasa penat berpuasa dan juga bertindak sebagai penahan lapar.

                          

Berminat untuk menjadi AGEN DROPSHIP di kawasan anda? Very easy, anda cuma promote dan promote dan As akan poskan set ini kepada pelanggan anda. Untuk keterangan lebih lanjut tentang harga, boleh hubungi As di 014-2297656 atau emelkan ke asmidarhanan86@gmail.com.

With love,
Hanan Asmidar

No comments:

Post a Comment